12. januar 2012


Jep ny på bloggen …

Denne blog har været længe undervejs da jeg har kæmpet m tema, indhold og ja dovenskab ;-)

Jeg er nok blevet enig med mig selv om at jeg skriver for mig selv om det der interesser mig og så må folk følge m eller lade være ;-)
Hvem er jeg ? 34år bor i hus i Vejle m min mand og vores engelskbulldog. Kan lide at være kreativ, elsker design men har en hang til skæve vinkler og min helt egen mening om hvad der er moderne. Jeg har stor hang til 40érne og 50èrne er inkarneret tattoo samler og den stolte ejer af en Ford pickup fra 1948. Min ynglings farve er sort (ved godt det teknisk set ikke er en farve) og mint eller som jeg kalder den den sejeste farve i 50èrne ;-)
Min humor er kulsort og skæv.
Nok om mig lad os nu bare komme i gang........

   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar