16. januar 2012


One man's Trash is another man's treasure....... 

Samler mani... tror det bliver titlen på min mini følgeton som jeg regner med bliver et fast ugentlig indslag her på bloggen.( indtil jeg løber tør for samlerier. )

Så langt jeg kan huske tilbage har jeg samlet på noget, alt fra strandskaller, glansbilleder, øl og sodavands kapsler til klistermærker,

De samlerier er dog desværre gået tabt. I dag samler jeg på dåser, skilte, bøjler og negere...
Jep negere.... nærmere betegnet gamle gips figurer.

Her er de så mine negere.....




Hende her var min første fundet i genbrug til 15,- 
Hun hedder Josi efter Josefin Baker.

Lampen her er min total yngling hun er fundet
på et kræmmermarked til 150,-
Min mand var så sød at skifte ledninger og 
fatning for mig ;-)



Hende her er væghængt 
Hun er også fundet i en genbrugs butik.



Den seneste til samlingen er en 
julegave fra min nevø (søster)
Hun er fundet på Brørup marked.


Det er planen at der kommer mere samler mani så følg med hvis du også har et samler gen.......  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar