23. februar 2012

Pakke post......


Endelig kom den pakke som jeg har vendte spændt på siden December.....








Da vi var i Berlin i starten af december var vi ude at shoppe vi var bla. en tur forbi den fantastiske butik Class of Berlin hvor en fantastisk syerske har til hus hun har sit eget mærke Marlenes Tochter.


Jeg faldt for en jakke der hang i hendes sy rum men desværre var det en special opgave til en af hendes veninder ;-(
God sælger som hun er kunne jeg da godt få lov at bestille en.....








Og her er den så Wiiiii....... og der findes kun to en i Berlin og en i Danmark......




Jeg er lidt af en sko samler og jeg har da også allerede købt to par her i februar  ups...........





Ynglings sko mærke Lola Ramona og mine nye ynglings gå i byen sko.....



Har længe ledt efter en flad støvlet og pludselig var de der fra Friis & Company sat ned fra 1000,- til 500,- så dem måtte jeg eje....



Nu er jeg næsten klar til forår men jeg mangler lige denne her nederdel og håber meget på at den i  Marts måned bliver min...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar