25. juni 2012

Ben & Jerrys...... følgeton 


cold as ice!!!


Det kunne godt være titlen på den danske sommer 2012 indtil nu....
I år er det jo ikke for at holde varmen fra døren at jeg prøver spiser alt den is men mere som en blog tjeneste til jer is elskere der ude.....
Og nu er jeg jo startet på en anmeldelse af de 13 rigtige plus det løse fra Ben & Jerrys..........


Der gives points fra 1-5




Caramel Chew Chew fantastisk vanilje is med chokolade og flydende caramel...
point ****

Chocolate  Fudge Brownie overdreven meget chokolade men på den helt rigtige måde og brownie stykkerne var mange og gode.....
point*****


Der kommer mere is og anmelderser senere på sommeren og forhåbentlig mere solskin.....

Hvis i ikke kan få nok af is så tjek min venindes blog hun laver af og til selv is og jeg er bare nødtil at have en is indsats til min KitchenAid efter at have set hvad hun laver........

1 kommentar:

  1. Så Nice ! Elsker dine ben & Jerry bedømmelser for jeg ved vi har samme smag i is:) og 1000 tak for linket:))

    SvarSlet