23. juli 2012

Næsten 13 rigtige......

Ben & Jerrys......

Endelig blev det sommer og is tid og det har jeg benyttet mig af.....

Jeg kommer tætter og tætter på at have spist mig igennem de 13 rigtig fra Ben & Jerrys. Godt de også har andre varianter uden for den kategori.... 



jordbær cheesecake m jordbær og kagedej var faktisk rigtig god og jeg er ikke specielt vild m jordbær is og helt top point kunne det da heller ikke blive til.....


endelig en Ben & Jerrys is der er lavet på vanille is m marshmallows og hvid chokoladestykker  super lækker men for lidt fyld......


Chokolade og vanille is m chokolade dyppede macadamia nødder total ynglings nødder men alt for lidt af den der for kun fire points den variant er ikke med i de 13 rigtige......


Her kommer lige en lille update af tidligere prøvesmagninger, puha det er en hård test jeg har kastet mig ud i men nu mangler jeg kun tre af de 13 rigtig.....

her er dem som falder uden for de 13 rigtige.........


dem fra 13 rigtige kategorien.....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar