29. august 2012

terrasse finale -

eller næsten.....

Ombygning eller rettere opbygning af terrassen er færdig næsten.... der er kommet have møbler til, krukker er plantet til og der er malet færdigt men mit højbed er endnu ikke fyldt med jord og plantet til og det bliver det altså først til forår.....



Et af de mindre have projekter i år har været at lægge sten rundt om frugttræerne for at slippe for at fjerne ukrudt og for at beskytte de fine små træer....


en af det to pære det blev til i år slow and steddy wins the race.....

tak til søster for at have lavet fine Sankthans urt til mig.....



Have sæsonen er ved at være slut men jeg håber jeg får tid og råd til at få købt og plantet mit længe ønskede  espalier med Discovery æbler....  

   

1 kommentar:

  1. You'Ve Got To Crack A Few Eggs To Make An Omelette: Terrasse Finale - >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    You'Ve Got To Crack A Few Eggs To Make An Omelette: Terrasse Finale - >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    You'Ve Got To Crack A Few Eggs To Make An Omelette: Terrasse Finale - >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK v8

    SvarSlet