22. januar 2012


One man's Trash  is another man's treasure....... 


Så blev det tid til en gang samler mani......

Noget af det første jeg begyndet at samle på da jeg var flyttet hjemmefra var metal skilte gamle, nye , repro og et par lys skilte har der også sneget sig ind.....

Jeg begyndt at samle før priserne på gamle skilte blev så sindssyge som de er i dag og det er da heller ikke blevet til rart mange gamle skilt på det sidste........









De første fem her er de ældste og min favoritter.......










En blanding af nye, gamle og repro skilte......







Lysskilte vil gerne ha flere.........





Jeg har boet mange år i Kolding og vejskiltet er lidt et minde om den tid....
Texaco skiltet har hængt på min bedstefars dieselpumpe så længe jeg kan husk....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar