24. januar 2012


 B.Y.O.B......

Bring your own bag......


Jeg er ikke den store miljø forkæmper men jeg hader når folk smider affald i naturen
det hører ikke til der og vi er så heldige her i Danmark at der er skraldespande alle steder og der kommer faktisk folk og tømmer disse spande....

PLEACE BRUG DEM.....


Nå det var egentlig ikke det jeg ville fortælle om det kommer her......

En af de ting jeg gør for miljøet og naturen er at tage min egen pose med når jeg er ude at handle. Som kvinde har man som oftest en taske med sig, i min har jeg altid en pose af en eller anden art og jeg har vænnet mig til at sig nej tak til plastik poser også når jeg er i fx. Matas eller tøjbutikker.
Det er egentlig bare et spørgsmål om at huske det..........


Der fås faktisk mange smarte poser/ indkøbs tasker........



Denne her er fra Reisenthel jeg har den selv og er super glad for den.......

Disse er også fra Reisenthel som i kan se fylder de næsten ingen ting når de ikke er i brug......



Er man til farver og mønster er det ikke noget problem, her fra Envirosax.....

Stelton laver også disse poser de fås både m statement som denne og med fine mønstre.......

Der er ingen undskyldning for ikke at have sin egen pose med næste gang. Join the B.Y.O.B movement....  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar