25. januar 2012


One man's Trash is another man's treasure....... 

Hang me out to dry.....

Så er den gal igen der er flere samlerier......
I dag er det bøjler fine gamle bøjler m plastikflet.....
Denne samling startede pga. af et dødsfald....
Min mands farmor efterlod sig en 20-30 stykker af disse smukke bøjler. Jeg forelskede mig i dem og syntes det er sjovt med disse bøjler når man som mig er så heldig at have et walk in closet.
Da de alle er håndlavet af private folk er der ikke to i min samling der er ens....
Jeg talte dem lige den anden dag der er 91 stk. og finder jeg flere køber jeg dem....





Jeg har bøjler med bloster.....


Der er farver & striber..... 


De fås med navne & tekst...


Så er der de simple....


Til sidst er der dem med flet....





Og her er de på ræd & række.....



Samler mani er tilbage igen i næste uge.
Tror det bliver noget med vaser / keramik....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar