4. februar 2012

Color off the day



Color off the day.....

Back in Black....

Så er der farver igen, denne gang har jeg været på jagt efter sorte ting. Det var så ikke svært at finde hjemme hos os det var svære at vælg hvad jeg skulle tage billeder af.......

Jeg elsker sort og min garderobe lider nok lidt under det hvis jeg har valgmuligheder og den en er sort vælger jeg næsten altid den sorte.....

Lige som med den røde har jeg igen fundet noget fra køkken, walk in, badeværelset, stue, et ønske, en accessories, og en ynglings ting.....



Køkken:
Tallerken række eller som hos os kogebogs række....

















Stuen:
Kopi af Hans J Wegner Oxchair, får desværre aldrig råd til den ægte vare.....




















Badeværelset: 
Min ynglings mascara kun fordi den kommer i den emballage som den gør guld og leopard......




















Walk in:
Sort Kjole fra Bettie Page Clothing......





















Accessories:
Flettet taske i 40èr stil..... 











Jeg ønsker mig:
Kubus stagen til fire lys.......













Ynglings ting:
Mine sorte All Stars kan ikke leve uden dem.....



























Color off the day er snart tilbage med farven Turkis......
God weekend alle sammen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar