2. februar 2012


One man's Trash is another man's Treasure.......

Så er der mere samler mani....


Keramik er det nyeste skud på stammen af samlerier...
For mig er det farverne og formerne der betyder om jeg vil samle på dem.
Næsten ”desværre” kan man sige er jeg faldet for både Eslau & Lyngby vaserne.
Det er næsten umuligt at finde nogen af dem til en fornuftig pris men det er jo en del af jagten og det der gør det sjovt at samle på noget....



Denne grøn/sorte vase startede min samling. Prisen var 20,-



Disse tre Lyngby vaser fandt jeg på en antik messe og fik dem så billigt.......


Denne Eslau vase fandt jeg på samme antik messe og til kun 80,- hvor heldig kan man være på en dag....




Dette fad har en super flot farve og en fantastisk form det er et dansk fad fra Knabstrup.....


Disse to er fundet på Brørup marked til henholdsvis 100,- & 50,- de er fra engang i 50èrne og det er min to ynglings vaser desværre står der ingen ting på dem så det er lidt svært at søge på dem..... 


Det var samler mani for denne gang næst gang handler om dåser........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar