15. februar 2012


color off the day.....

Turkis.....

Turkis er en farver som på det nærmest har sneget sig ind i mit hjem....

Jeg var ikke klar over hvor meget jeg egentlig har i den farve, det eneste der er gået ram forbi er min garderobe, desværre og det skal der laves om på for jeg er faktisk ret vild m turkis.....

Her til forår/sommer skal vi lave badeværelset om og turkis er på hit hit hit listen over farver der er i spil.....

Her er så de ting fra min kamera jagt på turkis: mit køkken, stue, badeværelse, walk in, accessories, ønske og ynglings ting......


Køkken:
Mit hverdags stel som jeg begyndte at samle på som 15 årig hvilket betyder at det bliver 20 år i år hmmmm.....





















Stuen:
Charles Eames spisestue stol......

























Badværelse:
En af mine Marc Jacobs parfumer Daisy.....

























Walk in: 
Som nævnt ovenfor er min garderobe alt andet en fyldt m turkis så det eneste jeg fandt var et par bøjler.... 

























Accessories:
Min elskede Thora Finnsdottir broche DOT......


























Ønske:
Jeg ønsker mig denne fantastiske kjole fra Bettie Page.....



























Ynglings ting:
Elements smørbrikker fra Royal Copenhagen m turkis Mønster.....


















Det var alt for denne gang jeg skal ud for at shoppe turkis til garderoben ;-) .......... 

1 kommentar:

  1. Dine turkis smørbrikker fra Royal Copenhagen - kunne du være interesseret i at sælge 1 stk? Giver gerne en GOD pris!

    SvarSlet