10. februar 2012


Hey good lookin'
whatcha got cookin'
how's about cookin' something up with me ?.......
Madplan....

Hjemme hos os er det som regel mig der laver mad og jeg elsker at lave mad.
For at gøre hverdagen nemmere laver jeg mad plan hver uge.
Det er godt for budgettet og det er nemt at planlægge også hvis vi kommer sent hjem engang imellem.
Det gør det også lidt nemmer at prøve at spise sundt.
Fordi jeg har en mad plan kan jeg næsten nøjes med at handle ind en gang om ugen....

Sådan så sidste uge ud....


Mandag:
Kylling frikadeller m salat.



Tirsdag:
Bagekartoffel m tun fyld.



Onsdag:
Kylling overlår m rodfrugter i bouillon.




Torsdag:
Snyde lassange.




Fredag:
Porre og bacon tærte m salat.

Ups den blev spist så hurtig at jeg ikke nåede at tage et billede ;-)


Lørdag:
Ovn stegt kyllingbryst med bagte rodfrugter og hjemmelavet kryddersmør.




Søndag:
Grillet culotte steg med bagt mini kartofler og tzatziki. (moderne sunday roast)




Håber det kan inspirere nogen, velbekomme & god weekend......



Ingen kommentarer:

Send en kommentar