8. februar 2012


One man's Trash is another man's Treasure....... 

dåser, dåser, dåser, dåser...........


Reklame dåser, nye dåser, repro dåser, gamle dåser, kage dåser og bare fine dåser......

Jeg har samlet på dåser i en evighed. Først samlede jeg ukritisk alt hvad der var pænt. I dag samler jeg primært Cirkel kaffe og margarine dåser men vil ikke betale en bondegård for dem så det er kun når jeg er heldig at finde eller få nogen billigt at min samling forøges ( det er manden godt tilfreds med).......  


Jeg bruger de fleste af mine dåser til opbevaring så de ikke bare  står og fylder men rent faktisk bliver brugt......



Denne Blue Star står ved mit komfur og er til groft salt....


Denne Kæmper store kaffe dåse var en af de første julegaver jeg fik af min mand.....


Her er nogle af de få dåser som ikke er reklame dåser men bare er kønne dem bruger jeg til mel....


Her er så nogle af de nye repro dåser som jeg bare ikke har kunnet stå for. Gæt hvad der er i......



Mmmmmm ynglings samling jeg elsker mine Cirkel kaffe dåser.....


Lidt flere kaffe dåser den brune har fået lov at blive fordi den er fra Vejle.......


Margarine dåser Kolding, Vejen og Sønderborg. Vejen fordi der kommer jeg fra, Kolding fordi jeg har boet der i mange år og Sønderborg ja tror bare jeg var heldig at finde den billigt....


Kinesiske kage dåser som jeg bruger til alt mit hjemmebag.....


Marie kiks elsker denne dåse den bruger jeg ved min brændovn til op tændings blokke..... 


Der er faktisk flere dåser i samlingen men nu må det være nok. Jeg tror aldrig jeg bliver færdig med at samle på dåser så måske kommer der en "Dåserne 2" en dag....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar