14. marts 2012


Aldrig gå ned på udstyr !!!!

eller projekter......


Uhhh det er dyrt at købe maling og pensler....


Så er der gået forår i den og ting der har stået stille pga. vinteren begynder at blive til projekter.
Her er lidt af de første....


Efter fem år i huset er det hoveddørens tur, sidste sommer blev jeg færdig m at male den udvendig og nu får indersiden en tur.......


Der skal et "nyt" gammelt spejl op og en "ny" gammel kommode ind. Kommoden er sponsoreret af min søster der havde fejl indkøbt den og jeg fik den m edderkopper og det hele ;-) så tak for det....



Udenfor trænger have krukkerne til en tur jeg er træt af at se på lyng og vindhekse....



Sidst men ikke mindst har jeg fået min svigerindes gamle symaskine og har planer om et sy kursus men måske først til efteråret......


Der er nok at se til og det hele skydes igang denne weekend hvis vejeret tillader malingen at tørre. Mon ikke jeg finder tid til et lille loppe market i weekenden......... 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar