4. marts 2012


Definitely a dog person.......

My baby.....


Nogen folk er til katte og nogen er til hunde. Jeg er helt klart til hunde og har altid haft hund både der hjemme og hos bedsteforældrene....

Siden jeg flyttede hjemme fra har jeg vidst at jeg en dag skulle ha hund.
Det fik jeg så for snart seks år siden og jeg har været forelsket lige siden både i min Mojo (det hedder han) men også i racen Engelskbulldog.....

Engelskbulldogs er nogle dejlige stædige og selvstændige asener og jeg tror at enten kan man lide dem eller også syntes man de er uopdragende og knap så kønne. Jeg er faldet pladask og har forelsket mig dybt og inderligt....

Her er han så min lille ”baby”.......



Ti uger og lille bitte....



Tre måneder og en bølle....



Blandt venner....



Det er fedt at have overblik....



Nogen gang er man så træt at man sidder op og sover....



Er der lidt amerikansk bulldog i ham??......



Sne og ny legekammerat total ynglings.......



Og træt igen.....


Engelsk Bulldog er ikke en kamphund eller muskelhund, som den var for flere hundrede år siden. I dag er den en meget venlig, rolige og omgængelige selskabshund med et dejligt temperament. De fungerer perfekt som familie hunde og er meget børnevenlige.
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar