8. marts 2012


Ja det gør ondt.......


Samlermani....


To tattoo or to not tattoo – Jeg har så valgt tattoo og har ikke fået sat en stopper for det igen og når folk spørger ”skal du da ha flere” er svaret ja jeg stopper først når jeg er helt blå.....
Det passer også næsten der er steder på kroppen jeg ikke vil ha nogen fx hovedet men ellers er der næsten frit slag.....

Jeg får ikke tatoveringer for andre end mig selv så hva folk mener om mine motiver er underordnet.
”Har du aldrig fortrudt nogen af din tatoveringer???” Nej aldrig fortrudt men skulle jeg vælge i dag var nogle af motiverne nok blevet noget andet men de er jo en del af min historie en historie om hvor jeg var i mit liv da jeg fik dem lavet......

Jeg har to ynglings tatovører som jeg har stor respekt for og som helt sikkert for lov at lave mere på min blege krop, det er Casper Mack fra Aarhus Tattoo Center. Den anden er Kristian Ballegaard fra Artistic Tattooing i Aalborg.....




Inspiration og Tattoo historie.......



Har desværre ikke et bedre billede af min ryg..... 



Mine sugar skulls er lavet af Casper Mack.....



Dette er min bryllups tatovering lavet af Casper Mack.... 



Elsker flamingoer den er lavet af Kristian Ballegaard.....



Fødder med mormor tribal lavet af Casper Mack..........


Der er flere tatoveringer under opsejling, det er kun penge der sætter en stopper for den kunstneriske udfoldelse. Det næste bliver nok starten på et full sleeve...... 

Dette var samlermani for denne gang så må vi se om jeg har flere samlermanier i ærmet.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar