17. april 2012

13 Rigtige !!!!


fra Ben & Jerrys.........


Jeg har fået den super ide at jeg vil spise mig igennem De 13 rigtige fra Ben & Jerrys. En af mine ynglings synder er is, egentlig er jeg mest til Italiensk is a la Paradis men har altid haft et godt øje til Ben & Jerrys både pga. af deres fantastiske navne og for deres super smags kombinationer....


Forrige  weekend sendte jeg så min mand i byen efter is og hjem kom han med Ben & Jerrys..... 



Den første vi gik igang med var denne fra den nye Core serie, skal helt sikkert prøve dem alle tre.
De er ikke en del af de 13 rigtige men derfor skal man jo ikke rynke på næsen af dem ;-)



Næste offer var Fairly Nuts og en total ynglings is den bliver svær at slå. Jeg er sikker på at de har haft mig i tankerne da de navngav denne is.....



Half  Baked er god men en smule tung med alt det cookie dough......


Jeg har allerede udset mig næste smag og det tror jeg bliver Chunky Monkey som kun kan blive en af favoritterne.....

Det er helt utroligt hvad man udsætter sig selv for bare for at finde lidt skrive stof til en blog. Stakkels, stakkels mig......  

2 kommentarer:

  1. Er det sukkerfri is?:) eller spiser du dem kun i weekenderne;)

    SvarSlet
  2. Ha ha good one !!! Der blev syndet en hel del i påsken men ellers holder vi slik fri hverdag og går lidt amok i weekenden og hvis jeg skal nå alle 13 stk. inden sommeren er omme må jeg nok snyde lidt i hverdagene ;-)

    SvarSlet