19. april 2012


"If High Heels were so wonderful, men would be wearing them."


For the love off shoes......


Jeg elsker sko alle slags sko. Stilleter kan være et helt kunstværk at se på og min samling er middel stor, de gør en verden til forskel når der skal være fest men til hverdag er jeg altså til flade sko.....

All Stars og Ballerinaer er blandt favoritterne men Saddel shoes har et helt speciel plads i mit hjerte kan ikke helt sætte en finger på hvad det er men de er så fantastiske at gå i......  





De her er ikke klassiske Saddel shoes men super cool...



Forelsket i dem foroven fandt jeg disse fra Ecco og så var det bare et spørgsmål om tid før de blev mine....



Saddel shoes i farver og ruskind sådan et par må jeg eje en dag.....





Disse er fra Rocket Originals jeg har de sort og hvid men kan ikke afvise at de cream og blå bliver mine en dag......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar