27. april 2012

Aarhus på en fredag!!!!


Efterløns penge, Shopping, Diner & Besøg i Tattoo shoppen...........


Idag var en fantastisk dag at tage på shoppe tur til Aarhus, solskin og penge på lommen. Manden og Jeg har begge hævet vores efterløns penge og besluttede at vi skulle forkæles lidt.
Med en kommende konfirmation hængende over hovedet og ikke noget at tage på var det jo oplagt at shoppe tøj......




Efter at have fundet tøj til manden var vi en tur på Sharks Diner.......



mmm Banan Milkshake........



Jeg fik en Chicago blues m pommes og hot mayo....



Efter maden blev det min tur til at shoppe og turen gik direkte til Edith & Ella butikken hvor det endte med denne fine skjorte og taske............



Er jeg i Aarhus går turen altid forbi Emmerys bageri deres brød er bare top klasse..... 

Sidste stop på turen var et visit hos min ynglings tatovør Casper Mack som holder til i Aarhus tattoocenter. Udover et hygge besøg fik jeg da også lige bestilt tid til en lille tatovering så Juni kom frisk....
God weekend der ude............






2 kommentarer:

  1. Hvo ser det dejligt ud:) Det var godt jeg ikke har bestilt min skjorte endnu for jeg var i tvivl om farven. Hvilken størrelse har du købt den i?

    SvarSlet
  2. jeg bruger str L mest fordi ellers kan jeg ikke knappe den hen over brystet.....

    SvarSlet