26. april 2012

Oh My !!!!


Ben & Jerrys...........


Der er gået frugt i den i denne uge æbler og bananer faktisk og det er både godt og skidt.....
Jeg er nået til is nummer fem og har fundet ud af at jeg nok er nød til at have et point system og er blevet enig med mig selv om at der kan gives fra 1-5 points.....


Da jeg ikke har givet points tidligere giver jeg også til de tre tidligere smags varianter......





Oh My Apple Pie den havde jeg glædet mig til men den er godt nok mere speciel en god, der er rigtig meget muskatnød i og det er skal smage af tærtedej smager som kedelig kiks så øv øv.....
* point


Chunky Monkey er efter min menig meget vellykket men jeg elsker også næsten alt der smager af banan.....
**** point


Dough-ble Whammy er for chokolade elskere.....
*** point


Fairly Nuts don`t get me started.....
***** point


Half Baked er god og meget typisk B&J men tung pga. alt cookie dejen.....
*** point

Næste gang står den på Cherry Garcia og det ser jeg bestemt frem til bare navnet er fedt.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar