14. april 2012

Long time no see!!


Og dårlige undskyldninger.......


De kommer her: Som jeg beskrev i min fødselsdags blog fik jeg en Iphone i gave af min mand og det tager tid lige at lære sådan en at kende. Først elsker man den så bliver man fustreret og så elsker man den igen også installere man Itunes og så er man træt af det hele igen men nu elsker jeg den igen ;-).........


Også har det været påske med fælles køretur tre stk. ældre biler og et stk. gammel motorcykel fantastisk tur til Bindeballe Købmandsgård. Haven har fået en overhaling. Sidst men ikke mindst er min mor blevet 60 år men nu er det slut med de "dårlige" undskyldninger.


Da der er et ret godt kamera i min nye Iphone bliver den her blog vist mest en billed blog........



Min nye jakke fra Cheap Monday købt for mine fødselsdags penge.....



Jeg fik denne smukke Camelia af min søster i fødselsdags gave den er så smuk....



Min nye ynglings is fra B&J og navnet siger bare alt.....



Man bliver bare så træt af at holde påske ferie......



Mine nye sko de er fra Ecco ......



Dagens frokost stod på sushi fra den ny åbnede Bar`sushi og det var super godt....


Næste blog bliver "der var en gang" som jeg lovede for længe siden 
God weekend........





Ingen kommentarer:

Send en kommentar