1. april 2012

Well Well Well !!!!


Happy Birthday to Me..................


Jeg har haft en fantastisk dag idag på trods af øv vejr. Ikke mindre end 24 søde gæster har været til kaffe og kage.....




Der blev serveret Brownies & Banan/Hindbær Cupcakes......

Jeg har fået så fine og dejlige gaver i år hold da helt op, lige fra penge til tøj, super lækker chokolade, en Kubus stage, en af de der smarte "æble" telefoner og meget mere og selvfølgelig var Royal Copenhagen pænt repræsenteret....... 


Jeg elsker min nye Kubus stage og de fine fyrfads stager i Mega Mussel.......



Lidt som en joke(aprilsnar) fik jeg denne Lotus gryde af min mands Moster men hvor er den skøn.......



Så er der kun opvasken tilbage men den klare opvaskemaskinen resten af dagen forgår med Pizza i sofaen foran brændeovnen..........



Ingen kommentarer:

Send en kommentar