28. marts 2012

Spring panic!!!

Jeg er gået helt amok den sidste ugestid.........

Yes jeg har været væk fra bloggen i over en uge, ikke fordi jeg ikke har haft noget at skrive om men fordi jeg har haft travlt.....

Der har været en jobsamtale den vender vi tilbage til hvis det bliver til noget, håbet er lyse grønt siger man. Jeg har fået gjort forårs rent vasket vinduer inde og ude, fjernet spindelvæv, vasket gardiner og gjort køkken rent. Haven og krukkerne har fået en omgang, der er ryddet og og smidt ud, jeg har malet have møbler og fordør og projekt forgang er så godt som færdig.....    

Her er lidt billeder fra den sidste uges tid.....



Det søde postbud kom i fredags med en lille før fødselsdags gave til mig nye bukser fra 20 Century Foxy....




Forårs blomster lige til at blive glad i skralden af.....



Blomster fra min mand bare fordi han kan.....





Sort malede have møbler det er som at få nye og en hund der er så træt fordi han skal følge med ialt....



På gensyn næste gang, det kommer forhåbentlig til at handle om mit  næsten færdige projekt forgang....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar