19. marts 2012

En dag der gik i fisk!!!!


Hvidesande tur retur.....


Forår er lig med Stenbidder rogn.....




Min mand og jeg har bank i Hvidesande og var lige at smut forbi vores søde bankrådgiver for første gang i fem år, alt kan jo næsten klares med web-bank idag.
Hvofor bank i Hvidesande fordi den har jeg haft i snart 16 år og fordi de ville låne os penge til et hus for fem år siden.....


Efter et to timer lang gennem gang af lån, budget, pension og om finasering af lån ( godt m et grundigt tjek engang imellem) Tog vi ned på havnens røgeri og fiske hus hvor vi fik frokost og bag efter handlede frisk og røget fisk......






Min frokost bestod af dampede blåmuslinger fantastisk......



Min mand fik fire slags sild....



På vejen hjem kørte vi over Ringkøbing da vejeret jo var helt fantastisk idag. Ringkøbing er en smuk gammel by.....



Havnen i Ringkøbing......


Aftens maden her hjemme stod også i fiskens tegn.....



Forret hjemmelavet blinis m Stenbidder rogn.....



Fiskemandens fiskedeller m hjemmelavet remulade.....




Og endnu engang kom bloggen til at handle om mad, tror min mand har ret jeg er et mad øre.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar