4. maj 2012

Så har jeg spist is igen!!!


også på en hverdag eller 1. maj faktisk......


Jeg har altid været en stor is fan så det er ikke noget nyt at jeg spiser meget is, rigtig meget is og gerne alle mulige slags is, nogen gange har man lyst til sodavands is, nogen gange italiensk is og andre gange en god fløde is......


Efter jeg har startet min 13 rigtige fra Ben & Jerrys er jeg tit blevet spurgt om ikke jeg syntes de er dyre og jo det syntes jeg egentlig indtil jeg fandt ud af at en is vaffel fra Frisko koster 27,-  og at den indeholder ca 150 gram is. 1 halv liter B&J koster 62,-  vi er to til at dele og så syntes jeg ikke det er så dyrt længere.....





Lidt uden for de 13 rigtige men jeg måtte bare prøve den da vi var på tur 1.maj og det bliver ikke sidste gang den smager fantastisk og får. 
**** points 


Inden for kategorien 13 rigtige finder man Cherry Garcia, jeg er total kirsebær fan og denne is er vidunderlig den får ikke top point for så skal der endnu flere kirsebær stykker i efter min smag men god er den.
**** points 

Alt i alt var sidste weekend og 1.majs is oplevelser en 4 stjernet oplevelse. Jeg har ikke bestemt mig for hvad den næste is skal være og jeg tror denne weekend bliver Ben & Jerrys fri men nu må vi se..... 


2 kommentarer:

  1. Vi æder en "spand" Ben & Jerry's hver... Var der til to persoer i sådan een?!;)

    SvarSlet
  2. Jesper klager også over størrelsen men jeg syntes det passer fint ;-)

    SvarSlet