2. august 2012

have dag blev til bage dag...



Cookies.....

Idag skulle jeg have været en tur i haven bare for sådan lige at holde det værste ukrudt væk og få slået græsset men vejret ville det anderledes så jeg gik i køkkenet....

Der blev bagt banan muffins m hvid chokolade, american cookies og lavet panna cotta bare for sådan lige at få dagen til at gå.....

Panna cottaen har i fået opskriften på så det bliver cookies idag, de er super til at lave ice cream sandwichs ud af......



American Cookies....

Opskrift:
ca 18stk.

120 gram blødt smør
120 gram sukker
1 æg
120 gram mørk chokolade i groft hakket stykker
50 gram groft hakket mandler
2 tsk. vanille sukker
1 tsk. Bagepulver

Blandes sammen kommes på bage plader og bages i ca 15 min ved 200 grader.



Da jeg ikke selv har fået en is maskine endnu har jeg bare brugt en købe is som jeg har rørt i rørmaskinen til den blev blød nok til at smøre på cookies. Jeg kommer dem tilbage i fryseren til de er helt frosne igen de smager fantastisk og er en nem lille dessert der kan laves i forvejen...... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar