19. oktober 2012

genbrug....

jeg har en teak afhængighed.....

så skete det lige igen jeg kom til at købe et nyt møbel som vi ikke lige stod og manglede vi viste det ikke ihvertfald....

jeg skulle bare lige have lidt tid til at gå så jeg gik ind i en genbrugs forretning hvor jeg egentlig aldrig rigtig har fundet noget jeg kunne bruge men det fik jeg da lige lavet om på....

teak reol ca 2,5 meter lang rigtig fin stand 295,- den måtte jeg bare eje så fik straks et reserveret skilt på og så var resten med at få den slæbt hjem min mands problem, ved egentlig godt hvofor han ser så træt ud hvergang jeg finder nye genbrugsfund....


uden at vide præcis hvor den skulle bo fik vi den slæbt op i stuen og nu er den blevet en del af reolen som hænger på vægen, jeg er selv meget godt tilfreds med resultatet ......


Men hvis du tror jeg er god til at finde genbrugs og loppe fund så har du ikke været en tur forbi Frøken F´s blog, her skal man stå tidligt op for at være med..... Jeg kan kun anbefale man lige tager et kig på hendes blog.http://vanillaicecreamandfleamarketbargains.blogspot.com/
   

1 kommentar:

  1. Det var billigt! Og den er så sej!! Og sikke en fin hilsen til mig, den sætter jeg stor pris på!

    SvarSlet