31. oktober 2012

Oktober picture update.....

alt & ingenting....

Oktober har budt på lidt af hvert og hjemme hos os er meget af dette forgået i køkkenet og rundt om spisebordet nok ikke nogen overraskelse for dem som jævnligt kigger med her på bloggen....

Jeg er blevet super glad for mit nye spise bord med jade grøn bordplade ikke at vi bruger det i hverdagen der spiser vi i sofaen men vi har haft gæster flere gange i Oktober så spisebordet er blevet benyttet flittigt....


Ud over gæster har Oktober også budt på efterårs vejr med smukke gyldne blade, solskin og let frost. Jeg har været til Nordic Ink Fest, fået lidt mere farve på armen og set den smukke sabelsluger Lucky Hell....

De kommende blog indlæg kommer bla til at omhandle Lola Ramona sko, opskrift på dyrekølle og ja så bager jeg nok noget snart igen.....

1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig til flere aftener ved det flotte bord - jeg skal nok huske Jeppe på at tage værktøj med;)

    SvarSlet