27. november 2012

Christmas came early this year....

November i billeder....

November blev måneden hvor job guderne endelig slog til og jeg har fået fast arbejde i Lagkagehuset der er åbnet her i Vejle i dag. Det er super skønt og forhåbentlig kommer det ikke til at ramme bloggen alt for hårdt.....



Samme dag som jeg fik at vide at jobbet var mit fejrede jeg det ved at gå ned og købe den Tom Ford brille jeg har gået og kigget på den seneste måned, jeg har i forvejen et par cat eyes fra Tom Ford som jeg bare elsker og de nye sort er også bare et hit.....




Vi snuppede også lige en udklædnings fest her i November og som tidligere endte jeg som sailor girl.....
Jeg skulle ligesom ud at købe nogle fornuftige arbejdes sko og valgt faldt på disse super fine Nike i Lilla og Magenta ( bare rolig jeg løber absolut ingen steder).....
Selv om jeg elsker at lave mad er det bare dejligt engang imellem at slippe og det var lige hvad jeg gjorte da min man lavede stegt flæsk med persille sauce lucky me....





Dejlig søndags morgen mad....
Idag på min første arbejdes dag og butikkens åbnings dag kom min søde svigermor da lige med en tillykke med jobbet gave....
Søndag stod jeg tidligt op for Rema 1000 havde da lige kø tilbud på kage fadet fra Royal Copenhagen det kunne jeg ikke stå for så søde gave til mig selv....
Jeg har været på inspirations tur i Royal Copenhagen butikken  i Aarhus og faldt for denne opstilling Elements med neon kontrast.....

1 kommentar:

  1. Det var en dejlig november:) håber det er gået godt på jobbet!

    SvarSlet