5. december 2012

og det blev december....

ikke helt traditionel julepynt....

Den seneste uge har været præget af mit nye job, 2 stk fødselsdage, den første sne og december`s komme....

1) min ynglings pynt pom pomèr. 2) en smuk søndag. 3) min utraditionelle advents krans. 4) kugler fra søstrene grene. 5) jule belysning i Vejle. 6) fødselsdags gaver til min søster. 7) mere pom pom. 8) vinter hund. 9) jule forberedelser. 10) mere sne. 11) min smukke Kahler stage en gave fra min nevø.....


Da vi var til min søsters fødselsdag tog jeg lige et par billeder ad noget af hendes julepynt og fint er det, jeg er specielt vild med hendes måge.....

Er du mere til det traditionelle jule pynt kan jeg på det varmeste anbefale at kigge med på denne her blog vanilla icecream and fleamarket bargains.......hun er til gammeldages jul.....

2 kommentarer:

  1. Fed julepynt søde!!! Du har en rigtig fed stil, som jeg er kæmpe fan af... ;)... Håber du er faldet godt til i dit nye job :) knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak...
      Jeg er super glad for mit nye arbejde
      Håber du overlever din aflevering og eksamen
      Heidi

      Slet