21. december 2012

der er pakket ind og pyntet op...

jeg nåede det....

Det er ikke fordi jeg ikke har været i julestemning i år men jeg har nok fra en start sat mig realistiske mål for hvad jeg kunne nå i december med et nyt job.....

Jeg har aldrig helt vildt meget julepynt og aldrig noget der er specielt traditionelt og i år har jeg meget lidt men det passer mig fint. Levende lys, hyacinter og amaryllis er dog på plads og det er juletræet også.....


Mit jule pynt spænder vidt jeg samler gammel julekugler  og juletræs toppe men også nye kugler bare de er farverige....

Selvfølgelig har jeg også Royal Copenhagen julepynt men jeg er mest glad for min samling af mexicansk metal julepynt nok fordi jeg selv har været i Mexico og købe det....

Jeg gør altid meget ud af at pakke gaver ind og i år er der to temaer rød, hvid og sort til svigerfamilien og blå, lilla og sort til min familie mest fordi jeg ikke havde nok af en slags men også for at sikre at de rigtige gaver kommer det rigtige sted hen....

Jeg ønsker alle blog læsere en rigtig god jul jeg kan ikke love jeg når at blogge mere inden juleaften da jeg skal arbejde alle dag og juleaftens dag.....



1 kommentar:

  1. Det ser rigtig hyggeligt ud!! Og super ide med to slags gaveindpakning!

    SvarSlet