19. december 2012

nemt...

men godt....

December kan godt være lidt hektisk med alt det man skal nå og når der tilmed er timer nok at få på arbejde  så må man godt snyde lidt her og der og her hjemme går det(lidt) ud over aftens maden....

En hotdog der ikke bare er en hotdog....

Jeg kan godt lide ganske almindelige hotdogs men har længe bare haft lyst til at lave en der var lidt anderledes....

Jeg har hjemme bragt nogle grove flutes fra Lagkagehuset og købt nogle gode pølser af oksekød som er godt krydderet, dem har jeg stegt på panden men inden har jeg stegt alm løg, rødløg og frisk timian til de har fået godt med farve, krydderet dem med salt og peber og til sidst kommet godt med balsamico på.
Det eneste jeg har i ud over pølse og løg er ketchup, sennep og syltede agurker....

Stadig en hotdog men helt anderledes og super lækker....



1 kommentar:

  1. Mhh.. Det ser lækkert godt tip til de travle hverdagsaftener:)

    SvarSlet