10. marts 2013

ingen skår i glæden.....

Fredericia stumpmarked....

Endelig endelig endelig kom jeg en tur ud at lede efter gammelt skrammel, min mand og jeg tog en tur til stumpmarked i Fredericia ham for at lede efter stumper til hans motorcykel og jeg ja jeg havde egentlig ikke noget fast jeg gik efter andet end en Cirkel kaffedåse af de små.....

Og jeg fik fat på en til 75,- der var også en med blå cirkel men den var dobbelt så dyr og låget var i stykker så jeg sagde pænt nej tak.
Mit bedste fund var dog denne smukke gamle Royal Copenhagen kop som godt nok har et lille skår men det er heller ikke min mening at bruge den som service men som pynt til blomster eller fyrfadslys. Min mand fandt et par tændrør fra 1946 samme årgang som motorcyklen jeg elsker når man er så heldig at finde new old stock (nos).....


































Jeg kan godt mærke jeg er blevet mere kræsen og mere nærig når jeg går på kræmmermarked men det er nu helt rart at være i gang med kræmmer sæsonen igen og det er nok ikke det sidste I kommer til at høre om det....

Go søndag derude.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar