17. marts 2013

teak freak....

jeg er afhængig af teak....

jeg elsker i hvert fald teaktræs møbler fra 50erne og 60erne og får aldrig nok, jeg har bare som krav at de er brugbare og at de har en funktion her hjemme så de ikke bare står som muserums genstande i alle hjørner....


det er desværre kun billedet i højre nederst hjørne der er fra mit hjem but a girl can dream cant she..... 


de her billeder er fra mit hjem på nær det i midten, det lille bord er fra IKEA og jeg ville sådan ønske at jeg kunne finde en brugbar plads til det.....

jeg er altid på udkig efter møbler og ting  i teaktræ og man kan stadig være heldig at finde nogle fine ting der ikke koster en formue men der bliver længere og længere imellem mit sofabord er faktisk venligst udlånt af min søster og tak for det....

1 kommentar: