8. april 2013

aprils nar....

nåhhh ja jeg har haft fødselsdag....

Sidste mandag faktisk men havde inviteret min side af familien til dagen før 2. påskedag, fordi jeg bare godt kunne tænke mig en fridag/fødselsdag uden nogen form for planer andet end at sove længe....

Jeg havde en super hyggelig søndag med huset fuld til frokost og efterfølgende kaffe, jeg glemte selvfølgelig at tage en masse billeder men lidt blev det til mest før og efter....

Grunden til at alt dette her først kommer som et blog indlæg nu er fordi jeg som det sidst mandag på min fødselsdag valgte at lægge mig syg delvist pga af en dårlig frokost oplevelse også den ondeste forkølelse jeg nogensinde har haft. Jeg er næsten på benene igen og klar med flere nye indlæg....


































Jeg glemt selvfølgelig i kampens hede at tage billeder af min fine frokost buffet men kagen som jeg for engang ikke selv havde lavet(lagkagehuset) fik jeg dog ram på....
Da der var børn med valgte jeg i stedet for saftevand at servere hjemmelavet hyldeblomst saft....


Jeg fik som altid super fine gaver den jeg er mest spændt på er dog min is indsats til Kitchen Aid og fordi jeg har lagt syg har jeg stadig ikke fået afprøvet den jeg er lige ved at gå til af is lyst....

Lidt Royal Copenhagen blev det også til og denne fantastiske porcelæns broche fra www.finnsdottir.dk/  

Mest overrasket blev jeg dog over den lille fine Cirkelkaffe dåse som Frøken F  kom med da alle de andre var taget hjem og mange tak for den og tak til alle jer hvis gaver jeg ikke har nået at remse op....

Alt i alt en dejlig fødselsdag trods afslutningen....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar