14. april 2013

Jeg har gjort det igen....

Adopteret endnu et teak møbel.....

Denne gang var det en foræring hvis bare jeg ville komme og hente den før påsken var forbi. Egentlig stod jeg ikke lige og manglede endnu en reol men denne her er så flot og lidt speciel....

Den har endnu ikke fået den helt rigtige plads og det gør den heller ikke før vi får renoveret hele stuen, forhåbentligt senere i år....

Der stod den så beskidt og ikke samlet og der fulgte da lige hele Matador serien med Lucky me total ynglings serie....

Vand,sæbe, bivoks og lidt knofedt så står den som næsten ny, elsker den fine barskabs hylde....

Jeg glæder mig meget til at den får sin helt egen plads og den royale opgave at passe på mit porcelæn....

Næste gang jeg skriver om teak møbler er det noget med manglende og grimme ben....

1 kommentar: