17. april 2013

hvor meget vejer en Hipster.....

et Instagram....

dårlig joke og alligevel lidt sjov, dette blog indlæg er lidt billede spam fra min Instagram profil og en lille April update....

1) mine blå iriser var ikke længe om at titte frem da sneen forsvandt. 2) de fedeste flamingo glas ever fra IKEA. 3) sund aftensmad æggemad med salat i groft rugbrød. 4) første prøve tur på den gamle dame det lover godt. 5) jeg fandt da lige et gammelt salt og peber sæt mere bare lidt mindre til samme pris som det første og i samme genbrug. 6) more flamingo. 7) smukke tulipaner fra min mand. 8) i dag var min mand til dyrlæge med Mojo og øv øv i morgen skal han på operations bordet han har fået testikel kræft og skal ha dem fjernet, dyrlægen mente ikke det havde spredt sig så vi må bare krydse fingre for at alt går som det skal i morgen..... 

Nu vil jeg gå i seng og håbe på det bedste....

2 kommentarer:

  1. Håber at det går godt med ham!

    SvarSlet
    Svar
    1. tak jeg har godt nok lidt ondt i maven men tror på det bedste, er mest nervøs for bedøvelsen de har det lidt svært med det de flad snuede hunde race.....

      Slet