2. juni 2013

farvel maj & tak for blomsterne....

håber juni bringer lige så mange....

1) hjemmelavet frikadelle sandwich. 2) best Ginger Beer ever !! 3) chokoladeblomst. 4) Lola Ramona love endelig blev det vejr til at lufte dem. 5) fint besøg fra Fyn. 6) flere sommer blomster. 7) frisk pasta m kylling, spinat og fløde. 8) hunden der blev træt af sin vinter pels. 9) hunden der er glad for sit nye legetøj. 10) hjemmelavet hyldeblomst saft tror nok lige jeg skal lave et sorbet forsøg. 11) min ynglings kombination af sommer blomster i år. 12) jeg kan ikke lave mad uden at bruge mængder af grøntsager og friske krydderurter. 13) flere chokoladeblomster. 14) svært at se men timian, rosmarin, salvie og oregano home growen. 15) alene hjemme menu sushi og Paradis......

Velkommen sommer, jeg har glædet mig....

1 kommentar:

  1. Ja, den har vi ventet længe på... Håber at den varer længe i år:)

    SvarSlet