31. juli 2013

Juli postkort....

Juli du vil blive savnet....

På trods af rigeligt arbejde har Juli været skøn, masser af sommer og sol....

1) med næsten en måneds forsinkelse nåede jeg lige at få lavet hyldeblomst saft. 2) new shoes. 3) jeg har brugt timer i skyggen i min hængekøje. 4) nye notes hæfter fra Søsteren Grene har lovet mig selv at skrive mine ideer ned når de opstår like that´s ever gonna happen.... 5) den lille tykke har virkeligt nydt vejret. 6) min nye ynglings drik hjemmelavet limonade fundet  her . 7) det ser ud til at jeg får masser af figner i år. 8) og mine tomater er også godt på vej. 9) han har det hårdt den lille tykke. 10) date night på Vejles vin og drinks bar No 14.....

Jeg havde lovet mig selv ikke at købe Vans før vi kommer til USA men 199,- og med neon leopard hallo i skal med hjem....
De pink snørebånd blev dog lige lidt for girly nok til mig....

August kom an du har noget at leve op til....

2 kommentarer: